پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
سعید روستاآزاد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۷۷هزار حکم تبلیغی در اداره کل تبلیغی عمومی و بیش از ۷هزار حکم تبلیغی در اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های این مجموعه که  در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، بیان کرد: از زحمات مجدانه همکاران در معاونت فرهنگی و تبلیغی و دیگر همکاران در شعب و نمایندگی ها کمال تشکر را دارم. همچنین حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در این جلسه و توجه ویژه ایشان به امر تبلیغ را موجب دلگرمی خود می دانیم.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی و طرح نکات مورد نیاز در عرصه تبلیغ برشمرد و افزود: فعالیت های زیرساختی و پایه ای در عرصه تبلیغ نیازمند بحث و گفتگو و همچنین بررسی شرایط در زمان های مختلف بوده تا با توجه به شرایط و فضای پیش رو، تصمیمات صحیح اتخاذ شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد گفت: خوشبختانه با همت و پشتیبانی هیئت امنا و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اقدامات مؤثری در خصوص افزایش بهره وری در امر تبلیغ در این مجموعه صورت پذیرفته که شایان تقدیر است.

به گفته معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۷۷هزار حکم تبلیغی در اداره کل تبلیغی عمومی و بیش از ۷هزار حکم تبلیغی در اداره کل تبلیغ تخصصی صادر شده است. تولید بالغ از ۱۳۵ هزار دقیقه محتوای آموزش مجازی از دیگر اقدامات در عرصه تبلیغ بوده که توسط مرکز آموزش های کاربردی صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: در گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی در کنار تامین محتوای متقن در قالب «بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی (ره توشه)» و «پژوهشنامه تبلیغ اسلامی» دو پروژه بزرگ تاریخ شفاهی دفتر تبلیغات اسلامی و نقش دفتر تبلیغات اسلامی در دفاع مقدس در حال پیگیری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان کرد: در سال های اخیر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اقدامات و موفقیت های ارزشمندی به همت و تلاش همکاران انجام داده، این در حالی است که تعداد نیروی انسانی کاهش یافته است؛ در مسیر امر مهم و مقدس تبلیغ به این موارد بسنده نخواهیم کرد و با قدرت این مسیر را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha